Najdziszów, Sadowie, Targoszczyce i inne

Wtorek, 31 marca 2009 | dodano: 30.03.2009Kategoria Ślad GPS
Time:13:00
Cadence avg:60

Wypad zrealizowany dzięki pięknej pogodzie. Tylko na przednim hamulcu, więc nie forsowałem tempa. Zwłaszcza uważałem z górki, a i tak Prędk. max wyszła 50.8 km/h.

Dystans normalny, choć pozytywnie zaskoczyła mnie suma wzniesień, aż 841 metry. Pobiłem w ten sposób wynik z 21go Marca, gdzie dystans był trochę większy.

Wyprawę rozpocząłem od obwodnicy na Piekary. Potem szybciutko Dobieszowice, Rogoźnik (drogą przy zalewie do drogi 913). Kawałek dalej odbiłem w lewo na Górę Siewierską, Twardowice, Najdziszów, Sadowie II (niespodziewanie skusiłem się na gruntówkę na Nadziszów) Następnie szosą Toporowice, Twardowice przy S1 (nawet widziałem lądujący samolot, który zapadł się za lasem - czyli wylądował w Pyrzowicach).
31.03.2009r Targoszczyce © fredziomf

W tle droga S1 do Pyrzowic oraz lasy pomiędzy Pyrzowicami i Siewierzem. W autku uprzejmy pasażer.

Powrót przez Dąbie, Goląsze Górną i jeszcze wizyta przy nadajniku GSM na Górze Siewierskiej. Następnie droga gruntowa na Strzyżowice i trochę później droga przy KWK Andaluzja.
Dane wycieczki: 65.22 km (3.50 km teren), czas: 03:35 h, avg:18.20 km/h, prędkość maks: 50.80 km/h
Temperatura:11.0 HR max:181 ( 92%) HR avg:157 ( 80%) Kalorie: 2732 (kcal)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cebyl