Leśna trasa, czerwony szlak rowerowy, j. Chechło, Żyglin, Pasieki, Bibela

Sobota, 16 maja 2009 | dodano: 16.05.2009Kategoria Ślad GPS
Time:7:56
Cadence avg:72

Postanowiłem przejechać czerwony szlak rowerowy, który już wcześniej znałem. Wyjechałem wcześnie, wg synoptyków do południa miało być znośnie i bez deszczu.
Już przy Kozłowej Gorze zaczęło lekko padać, ale byłem dobrej myśli.

Szlak rozpoczyna się przy tablicy, gdzie trasa jest ładnie wyrysowana. Szlak jest bardzo dobrze oznaczony.
Mapa szlaku rowerowego © fredziomf

Zanim w pełni opuścimy las, trzeba w kilku miejscach uważać na piasek.
Skrzyżowanie na szlaku, uwaga na piasek! © fredziomf

Przy moich cienkich oponach, w kilku miejscach pływałem (dalej jest przyjemniej).

Po przejechaniu drogi gruntowej i ulicy osiedlowej, mijamy kościół w Żyglinie.
Droga gruntowa na trasie szlaku rowerowego © fredziomf

Kościół Żyglin © fredziomf

Czeka nas teraz ponad 2km asfaltu, stworzonego na rower :)

Dalej już tylko pięknie pachnący las.
Scieżka leśna na stawy "Pasieki" © fredziomf

Zespół stawów zwany Pasiekami, powstał w miejscu zatopienia kopalni rud żelaza.
Powstał tu szereg malowniczych jezior i stawów, do tego ciekawy las sosnowy, sosnowo-świerkowy, z domieszką dębów, buków, brzóz. Podobno w okolicy, sporo jagód i grzybów :)
Pomiędzy stawami, wytyczono dla nas wąskie ścieżki.
Pasieki © fredziomf

Ponieważ pogoda była niepewna, nie przejechałem małego fragmentu szlaku do Bibeli (na mapce punkty 3 i 4).
A poniżej skrzyżowanie na którym wybieramy jeden z 4ech kierunków, w zależności skąd jedziemy.
Główne skrzyżowanie na szlaku rowerowym © fredziomf

Ledwo zdążyłem wrócić nad Chechło, i rozpadało się na dobre. No trudno, postanowiłem wrócić drogą. Padało prawie do McDonald'sa w Tarnowskich Górach.
Dalsza droga do domciu przez Strzelców Bytomskich na mokrej drodze.
Dane wycieczki: 55.70 km (13.10 km teren), czas: 02:28 h, avg:22.58 km/h, prędkość maks: 46.20 km/h
Temperatura:17.0 HR max:169 ( 86%) HR avg:147 ( 75%) Kalorie: 2720 (kcal)

fajna trasa, chyba sie dzis wybiore Mery :) - 08:00 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie