TG (Centrum, Repty), lasy Miasteczko Śląskie, lasy Chechło i Nakło - szlakami

Niedziela, 24 maja 2009 | dodano: 24.05.2009Kategoria Pieszym szlakiem, 70-100 km
Time:14:09
Cadence avg:68

Kierowałem się na ul. Małą w Tarnowskich Górach, by kontynuować poznawanie czarnego Szlaku Segieckiego [kierunek Tarnowskie Góry]. W Centrum po zorientowaniu się co i jak , postanowiłem jechać, żółtym szlakiem Gwarków kierunek park w Reptach. Po upewnieniu się, gdzie rozpoczyna się szlak, powróciłem do Parku przy Wyszyńskiego, by kontynuować szlakiem czerwonym.
Po pewnym momencie znowu powróciłem na ścisłe Centrum (ulice Wyszyńskiego, Gliwicka i Jana III Sobieskiego), w miejscu rozjazdu szlaków czarnego i żółtego, wybrałem kierunek lasy Chechło Nakło (szlaki żółty i zielony).
Kiedy byłem już przy jeziorze, znowu zmieniłem zdanie i wybrałem szlak niebieski kierunek Miasteczko Śląskie. Laskiem dojechałem do Kolejowej, objechałem całą Dworcową, po czym dłuższą chwilę objechałem okolicę.
Wracając znowu kierowałem się na las w okolicach jeziora Chechło, poznając nowe fragmenty szlaków żółtego i zielonego, po czym wracałem czarnym Szlakiem Nakielskim.

Dojechałem właściwie do Radzionkowa, szukając dłuższy czas początku szlaku czarnego.
Ostatecznie wracałem drogą 911 na odcinku Orzech - Bytom, i ul. Witczaka do domciu.

Szukanie szlaków czasami wymusza żółwie tempo, stąd zeszło sporo czasu.
Dane wycieczki: 85.40 km (25.00 km teren), czas: 04:15 h, avg:20.09 km/h, prędkość maks: 45.50 km/h
Temperatura:26.0 HR max:171 ( 87%) HR avg:142 ( 72%) Kalorie: 4053 (kcal)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zesla