Pechowa Brynica, dzień remontów i koło bez powietrza

Piątek, 26 czerwca 2009 | dodano: 26.06.2009
Time:11:16
Cadence avg:65

Spokojnie przez Wymysłów, laskiem do Ossy (niezłe błotko), Tąpkowice i Ożarowice. Plan był taki by właśnie teraz dojechać stąd do Miasteczka Śląskiego (przez Imielów) i dalej na Tarnowskie Góry. Zaskoczył mnie remont mostu na rzece Brynica [będzie trwał jeszcze 2 miesiące] za Ożarowicami. Musiałem więc zawracać kilkaset metrów przed upragnionym skrzyżowaniem z Łokietka.
No cóż objazd był drogą, którą przybyłem więc musiałem wracać na drogę 78.
Jakimś cudem zeszło mi prawie całkiem powietrze w tylnym kole, chmury także nie wyglądały na przyjazne, postanowiłem pod pompować i zobaczyć czy daleko ujadę. Do Niezdary zdążyło uciec. Czas mnie gonił no i przez koło skupiłem się na powrocie. W dodatku od Niezdary do Świerklańca gigantyczny korek (wymiana nawierzchni), W Piekarach, także 2 zwężenia na Bytomskiej i światła.
W sumie musiałem tak z 3 razy pod pompowywać kółeczko zanim dojechałem do domciu.
Muszę dokładnie przyjrzeć się oponie, mam nadzieje, że to nie zapowiedz zużytych opon.
Dane wycieczki: 47.99 km (6.40 km teren), czas: 02:08 h, avg:22.50 km/h, prędkość maks: 43.10 km/h
Temperatura:28.0 HR max:170 ( 87%) HR avg:145 ( 74%) Kalorie: 2381 (kcal)

W lesie między Wymysłowem a Ossami zawsze jest błotko nawet jak miesiac nie pada.
Dynio
- 23:04 piątek, 26 czerwca 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr