Brynica Miasteczko Śl. lasami do Tarnowskie Góry Pniowiec, zielony szlak

Niedziela, 28 czerwca 2009 | dodano: 28.06.2009Kategoria 70-100 km, Pieszym szlakiem
Time:9:41
Cadenca avg:67

Gdy startowałem było pochmurno, mógł padać deszcz, ale w drodze powrotnej zrobiło się gorąco. Trochę mokro, więc trzymałem się asfaltów.
Dziś kierunek Piekary, Świerklaniec, droga 78 (w trakcie remontu), odbiłem przed Niezdarą w 912, by zaraz w prawo kierunek Brynica, czyli na Miasteczko Śląskie.
Potem ulice Łokietka, Imielów, i z Żyglina, ul. Św. Marka na centrum Miasteczka (ul. Dworcowa).
Właściwie od ul. Leśnej zaczęła się wycieczka, rozpocząłem poznawanie zielonego szlaku (Stulecia Turystyki). Szlak ten od centrum Tarnowskich Gór przez jez. Chechło-Nakło poznałem wcześniej.
Najpierw niefajna droga z kostki, ale już po chwili przyjemny las. Laskiem dotarłem (mijając ulice Jagodową, Kanałową) do stawów w Pniowiecu, gdzie byłem m.in 2go czerwca.
Szlak dalej biegnie ul. Edukacji Narodowej i Jagodową na Boruszowice. Do tej miejscowości już nie dotarłem gdyż zawróciłem w drogę powrotną (przez ul. Chemików, lasek, Grzybową, wracjąc dalej główną drogą na Bytom.
Tylko ponad 10km gruntów, ale mnóstwo asfaltu także przecinało las.
Dane wycieczki: 69.97 km (10.30 km teren), czas: 02:57 h, avg:23.72 km/h, prędkość maks: 45.10 km/h
Temperatura:26.0 HR max:172 ( 88%) HR avg:142 ( 72%) Kalorie: 3314 (kcal)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa