Niebieskim szlakiem, przez Mysłowice, Lędziny nad Zbiornik Imieliński

Piątek, 7 sierpnia 2009 | dodano: 08.08.2009Kategoria WPKiW, 70-100 km, Pieszym szlakiem
Time:18:27
Cadence avg:68

Dziś padło na kolejny, tym razem, Szlak Hołdunowski

Nie przejechałem ostatnich około 2ch km szlaku, gdyż nad zalewem było już totalnie ciemno, a szlak wchodził w lasek bez wyraźnej ścieżki.

W drodze powrotnej na skrzyżowaniu z ul. Kopalnianą chwilkę się zastanawiałem jak wracać, by było jak najmniej strasznego lasu.
Ostatecznie przejechałem fragment leśny przy Wesołej Fali, potem ul. Adama i Górniczego Stanu i coś mnie podkusiło, by jeszcze przepedałować 73 pp. Nie wiedziałem, że ta droga ma tak dziurawe pobocze (kilka razy mocno wpadłem w dziury).

Dalej od Francuskiej to już spokojna jazda. Wracałem przez WPKiW oraz Estakadą w Chorzowie na Bytom. Pierwsze poważne strzały łańcucha, kaseta raczej do zmiany, zobaczę następnym razem, ile jeszcze tak pojeżdżę.
Dane wycieczki: 90.30 km (14.00 km teren), czas: 03:54 h, avg:23.15 km/h, prędkość maks: 45.60 km/h
Temperatura:18.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 4101 (kcal)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwuja