Podjazdy, uciekając przed pogodą; Dobieszowice Rogoźnik Przeczyce, wzdłuż S1

Wtorek, 24 listopada 2009 | dodano: 24.11.2009Kategoria Ślad GPS, 70-100 km
Time:12:15
Cadence avg:70

Od rana padało, zaczynałem w umiarkowanym deszczu. Wiedziałem że będzie wietrznie, a mimo tego myślałem by pojeździć drogami po otwartej przestrzeni; czyli o kierunku Pyrzowice lub Przeczyce.
Kierowałem się patrząc na niebo, po której stronie przejaśnienia, a gdzie czarno.
Zacząłem od Piekar Śląskich wybierając stresującą drogę. Cała Bytomska jest rozkopana, wśród aut i deszczu, potem Dobieszowice [tam prace związane z budową A1 do Pyrzowic], a następnie Rogoźnik i ulica Węgroda, bardzo lubię tamtędy jechać, małe ale fajne wzniesienie.
Po 15 km musiałem spojrzeć na napęd, zastanawiałem się czy czasem nie kierować się z powrotem, ale na szczęście przestało padać, i rowerowi to pomogło.
Dalej kierunek Przeczyce, nie mogłem odpuścić sobie i nie wjechać pod wzniesienie [nachylenie max jakieś 12%] między Dąbie i Goląszą Górną.
W Przeczycach coś mnie natchnęło by jechać drogą gruntową wzdłuż drogi S1, no i wyszło nawet sporo terenu.
W drodze powrotnej [Myszkowice] inny oddział mrugających wywrotek i ciężkiego sprzętu, [tamtędy ma biec ta sama autostrada A1].
Ogólnie wypatrzyłem jakieś 5 samolotów nad sobą, w trakcie całej wyprawy. Jeden super blisko, idealnie by zrobić mu foto.
Mój GPS wyliczył magiczną sumę przewyższeń.
Ł2:285.5 km.

Dane wycieczki: 80.54 km (20.90 km teren), czas: 04:08 h, avg:19.49 km/h, prędkość maks: 63.40 km/h
Temperatura:8.0 HR max:172 ( 88%) HR avg:144 ( 73%) Kalorie: 3245 (kcal)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa espos