Filmik Graffiti w Parku, gleba po drodze

Poniedziałek, 25 stycznia 2010 | dodano: 25.01.2010Kategoria WPKiW
Cadence avg:69
Stosunkowo ciepło. Przed Żabimi Dołami fragment ul Krzyżowej okropnie oblodzony. Zaliczyłem tam glebę, właściwie już schodząc z roweru, chciałem ominąć lód poboczem.
Okropny lód, miejsce gleby © fredziomf

Nie była to niebezpieczna wywrotka, ale dała mi do myślenia. Nie umiem takich lodowych, bądź częściowo lodowych dróg przejeżdżać, wystarczą 2 oblodzone koleiny i już mam wątpliwości jak jechać. Ul. Wiejska także śliska, dopiero dalej w porządku.
Wjazd do Parku także śliski, zwłaszcza tam, gdzie najczęściej wjeżdżają auta. Mimo tego bardzo dobrze się jeździło w większości po parku. Ale trzeba uważać na koleiny i miejscami z pod śniegu wychodzi już lód, podejrzewam, że jutro może być w parku już szklanka.

Po pofoceniu części graffiti w parku przez CODE IS RED (Tutaj jego temat) postanowiłem nagrać wszystkie graffiti.
Kliknij TUTAJ by obejrzeć FILMIK (kręcone aparatem foto, z ręki, bez fajerwerków)

Kolejny fajny monolog
Ł3:202,7 km. [512,8]
Dane wycieczki: 41.10 km (36.00 km teren), czas: 02:27 h, avg:16.78 km/h, prędkość maks: 33.30 km/h
Temperatura:-8.0 HR max:167 ( 85%) HR avg:138 ( 70%) Kalorie: 1641 (kcal)

Też dzisiaj potańczyłem:)
Kajman
- 16:40 środa, 27 stycznia 2010 | linkuj
Opony z kolcami i już:)
kundello21
- 11:56 środa, 27 stycznia 2010 | linkuj
z tymi twoimi filmikami mobilizujesz mnie zeby tez zaczac filmowac - 100 razy lepszy klimat do wycieczek niz foty :). przeraza mnie to konwertowanie plikow przed zalaczeniem - lenistwo :)
pozdrawiam
codeisred
- 20:44 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj
Niom super nagranie ... zwlaszcza ten koles w pewnej chwili i jego zdziwiona mina ;) Pozdr
woodu16
- 19:04 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jegot