Nocne krążenie: Piekary Śl - Bytom - Radzionków - Bytom

Sobota, 30 stycznia 2010 | dodano: 31.01.2010
Cadence avg:72
Podobnie jak wczoraj, nocne śmiganie. Jako, że śnieg dalej klei opony, jazda pustymi drogami głównymi.
Tak bez celu, najpierw w ul. Witczaka, więc przez obwodnicę dojechałem do Piekar Śląskich. Przystanek i kilka fotek przy Bazylice (swoją drogą, może nie jest ona ogromna, ale przepiękna w środku), dalej na Oś. Wieczorka, następnie powrót i ul. Pod Lipami, udałem się w kierunku Kopca Wyzwolenia, początkowo miałem chęć pod niego wyjechać, ale zrezygnowałem, z uwagi na śnieg.
Następnie ul. Wojska Polskiego (po kopcu, chyba najwyższy punkt w Piekarach) i powrót główną droga na Bytom, a tam kolejno w ulice: Piłsudskiego, Strzelców Bytomskich, Odrzańską, Dworską - kierunek Radzionków, podobnie jak wczoraj.

Heh wczoraj na ul. Unii Europejskiej, zauważyłem pierwszy raz Kaufland, dziś Simply Market zaraz za nim, tylko czemu wczoraj go nie było :) Najlepszy dowód, że nawet na znanych trasach zawsze coś można wypatrzyć.
Dalej to powrót przez Rojca i w ul. Objazdową obok M1 w Bytomiu. Powrót bez urozmaiceń obok dworca w Bytomiu.

Tym razem skecz bytomianina z kabaretu Łowcy.B
Ł3:269,7 km. [579,8]
Dane wycieczki: 39.90 km (4.00 km teren), czas: 01:56 h, avg:20.64 km/h, prędkość maks: 43.00 km/h
Temperatura:-5.7 HR max:180 ( 92%) HR avg:156 ( 80%) Kalorie: 1767 (kcal)

Heheh ja droga , ktora zawsze wracam z WPKiW jezdze praktycznie codziennie ... taka zwykla osiedlowka i po roku zauwazylem ze z jednej piwnicy spozywczak jest zrobiony ( przydatne dla spragnionego bikera ) :D Pozdr
woodu16
- 19:10 poniedziałek, 1 lutego 2010 | linkuj
Zawsze coś ciekawego możemy znaleźć, nawet jak jeździmy tą samą trasą 100 lat :) Pozdrawiam
robin
- 20:30 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr