Urzędowo-Miastowo z u-lockiem

Czwartek, 25 lutego 2010 | dodano: 25.02.2010
Temperatura, gdy miałem wychodzić wynosiła 6 stopni, po powrocie już 12. Pierwszy raz zamiast spodni z membraną, ubrałem krótkie spodenki i ocieplane nogawki.

Dziś musiałem w kilku miejscach załatwić sprawy papierkowe. Ostatnio sprawdziłem jak u-lock można przymocować do znaku, dziś swój chrzest miały tzw. stojaki rowerowe. (wypróbowałem dokładnie trzy różne stojaki)
Musiałem się chwilę nagłowić jak zostawić rower, ale w końcu znalazłem swój sposób.
U-lock Kryptonite Evolution Mini LS vs stojak rowerowy © fredziomf

Gdy rower stoi na obu kołach bardzo trudno jest go objąć (o ramę, tylni trójkąt i obręcz koła).

Stojące autka, na fotce, muszą płacić opłatę parkingową, rowerkiem parkujemy za darmo :)

I kabaret
Jedyny minus to taki, że kaemów mało, satysfakcji z jazdy niewiele, a rower i tak brudny.
P.S. Ale wtopa, właśnie zobaczyłem na fotce, że nie zaczepiłem rowerka o ramę, wiec rowerek stosunkowo łatwo można było ukraść zostawiając same kółka. Na szczęście na innych stojakach przypiąłem prawidłowo, będę tego pilnował w przyszłości.
Ł1:187,9 km. [818,8]
Dane wycieczki: 7.50 km (0.30 km teren), czas: 00:22 h, avg:20.45 km/h, prędkość maks: 40.50 km/h
Temperatura:10.0 HR max:170 ( 87%) HR avg:150 ( 76%) Kalorie: 443 (kcal)

Krótki wyjazd a rower nadaje się do kompleksowego czyszczenia.Skądeś to znam.
Dynio
- 13:04 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ibylo