Virtual Partner z 28 stycznia 2009; WPKiW

Czwartek, 4 marca 2010 | dodano: 04.03.2010Kategoria VP, WPKiW
Cadence avg:77

Kolejny Virtual Partner, dziś porównałem się ze swoim przejazdem, z 28 stycznia 2009 w parku chorzowskim.
Pamiętam tamten przejazd, był bardzo dobry, pokonałem nim swój rekordowy wynik z 3go grudnia 2008r. Miałem więc, dziś trudne zadanie.

Na początku zyskałem zaledwie 100 metrów przewagi, przed Żabimi Dołami, odskoczyłem na 300metrów, jednak było tam troszkę błotka i przy Dolinie Górnika miałem tylko 200m przewagi.

Po 7,5 km, do parku wjeżdżałem z ponad 300ma metrami przewagi i dopiero przy "Kapeluszu" (dzięki prostej na asfalcie) zyskałem kolejne 150 metrów.
Na pętli rowerowej pod górkę nie umiałem polepszyć czasu, kolejne 150 metrów zyskałem jadąc ryzykownie A. Leśną, w dół. Chwilowo rekordowa przewaga wynosiła 700metrów, jednak gdy mój cień się rozpędził w dół, realna przewaga wynosiła niespełna 500 metrów.

Na drugim okrążeniu pętli rowerowej, czułem już zmęczenie, przy Bażancie, moja przewaga stopniała do niespełna 400 metrów.
Gdy wyjeżdżałem z parku, zrobiłem pierwszy i jedyny postój, oraz fotki.
Virtual Partner Edge 705, wyjazd z Parku © fredziomf

Po 20,42 km, najmniejsza przewaga 290 metrów, ale to dlatego, że ja [czarna kropka], pokonałem małą stromą górkę, a mój cień [jasna kropka] dopiero będzie się tam męczył.
Na pierwszym ekranie, rowerek na dole to przejazd dzisiejszy, a rowerek powyżej, to przejazd porównywany, ucieka lub zostaje w zależności od przewagi lub straty.
Na ostatnim ekranie widać, że do końca VP zostało 6,9km, a w tym momencie jestem minutę i 11 sekund oraz 290 metrów szybszy niż poprzednio.

Zaraz za parkiem szybko przewaga wzrosła do realnych 400 metrów, należało ją tylko utrzymać. Wiedziałem, że na Żabich Dołach trochę stracę, ale ostatecznie udało się.

Wypracowałem 430 metry przewagi na mecie, czyli ok 27,5 km przejechałem o minutę i 43sekundy szybciej.
Melodyjka i stosowny komunikat dla zwycięzcy.
Tradycyjny kabaret
Ł1:148,3 km. [1092,1]
Dane wycieczki: 27.60 km (0.30 km teren), czas: 01:11 h, avg:23.32 km/h, prędkość maks: 45.70 km/h
Temperatura:1.0 HR max:163 ( 83%) HR avg:141 ( 72%) Kalorie: 1178 (kcal)

woody no niestety, tańsze GPSy Edge 205 oraz 305 także mają ten bajer, tylko nie mają mapy.

Kajman Bardzo się cieszę, będę wypatrywał opisu wrażeń na Twoim blogu.
Na szybko możesz utworzyć to porównanie w Kursy>Utwórz nowy (wybierasz jazdę z historii).
Można także w Training Center dowolny ślad przerobić na Kurs i wysłać do pamięci Edge.
fredziomf
- 11:09 piątek, 5 marca 2010 | linkuj
Zainspirowałeś mnie i w końcu doszedłem jak się ustrojstwo nastawia:)
W przyszłym tygodniu przetestuję:)
Kajman
- 08:59 piątek, 5 marca 2010 | linkuj
dobry bajerek , szkoda że taki drogi.
woody
- 23:56 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Niezły bajer:)
kundello21
- 18:53 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Fajna rzecz z tym porównywaniem przejazdów:)
Pozdro!
azbest87
- 17:20 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chsie