VP z wczoraj

Piątek, 9 kwietnia 2010 | dodano: 09.04.2010Kategoria VP, WPKiW
Cadence avg:79

Virtual Partner z wczoraj.
P.S Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Virtual Partner, zobacz TU lub TU lub TU.

Na Legnickiej dalej zamknięta droga, uprzejmi robotnicy, mnie puścili, obok rusztowania, pod wiaduktem, słowami: "śmiało można jechać".
Dobre tempo, po kilkunastu km lekko się rozpadało i oziębiło. Gdy wychodziłem było 14 stopni, po powrocie tylko 9.

Po 17km zerknąłem jak tam obręcz. W tym momencie miałem ponad 1km przewagi, nad wczorajszym cieniem, i wysoką średnią prędkość (ponad 26 km/h) i śred. kadencję: 85.
Niestety pęknięcie na obręczy się powiększyło, więc powolutku wróciłem do domu, [rower prowadzi się, jak z urwaną jedną szprychą] przez Kluczborską, by nie niepokoić robotników.
Ł1:226,8 km. [1395,6]
Dane wycieczki: 29.90 km (2.10 km teren), czas: 01:15 h, avg:23.92 km/h, prędkość maks: 45.10 km/h
Temperatura:12.0 HR max:166 ( 85%) HR avg:140 ( 71%) Kalorie: 1321 (kcal)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malaw