Dzień pełen imprez. Pogoria III + Święto Bytomia, zawody Strongman.

Sobota, 12 czerwca 2010 | dodano: 12.06.2010Kategoria 70-100 km
Można oglądać 3 mecze dziennie na mundialu w TV, ale jeśli ktoś woli coś na powietrzu, wybór także wyborny.
Obecnie Bytom, przez 3 dni ma swoje święto. Odbywa się także industriada, impreza odbywająca się w 23 miastach. A z koncertów do wyboru m.in Lady Pank w Chorzowie.
I gdzie w tym wszystkim, znaleźć czas na rower?

Wiele się nie zastanawiając, po południu wyruszam w drogę. Jadę na nową drogę rowerową nad Pogorią, o której pisał DARIUSZ79.

Jadę znaną sobie trasą, ale tym razem drogą, którą przeważnie wracałem z nad Pogorii.

W Strzyżowicach widzę policjanta na skrzyżowaniu, kawałek dalej strażaka z lizakiem, trochę mnie to frapuje, ale jadę dalej. W Psarach przed 20tym km, patrzę, a tu peleton szosowców, całą jezdnią na mnie jedzie. Uciekam na chodnik. Uf całe szczęście, że nie spotkałem ich 100 metrów wcześniej, gdyż były tam 2 ostre zakręty, a ja pędziłem 40ką z górki.
Po chwili kolejna znacznie mniejsza grupa rowerzystów. Filmik poniżej. Jak się dowiedziałem były to VII Mistrzostwa Kolarstwa w Gminie Psary
Dojeżdżam nad śluzę i jadę dookoła Pogorii III.

Wracam przez Pogorię IV, a znałem ją dokładniej, z przeciwnej strony.

Wracam przez Dorotkę. Jest upalnie i parno, w drodze powrotnej, asfalt klei się do opon.
Jadę w rozpiętej koszulce rowerowej, a w Wojkowicach jakaś dziewczyna robi mi fotkę, mojego torsu :)
Wpadam do domu i biorę szybki zimny prysznic.

Już tylko 20 min do zawodów Strongman. Ubieram się w bezrękawnik, i sandały, i jadę spacerkiem, na Święto Bytomia.

Ponad 20tu zawodników, a najlepszy dostanie przepustkę na słynne zawody Arnolda w USA.

Muzykę zapodaje DJ Marco Saville.

Ale niektóre dzieci, wolą taplać się w fontannie.

Pierwsza konkurencja, 8 obrotów 360kg oponą i wciągnięcie 100kg beczki na odpowiednią wysokość.
Poniżej, po biegu z walizkami, rzucenie 80kg pniem na podest. Zadziwiająco szybko biegali, najlepsi poniżej 20 sekund.

Mała przerwa i pokaz bielizny dla Panów i ich żon.

Po 2ch konkurencjach najlepszy był bytomianin! Jeśli dobrze pamiętam Mateusz Baron.
A oto słynny zegar. Niestety zabrakło pamięci w aparacie, na cały filmik :(
Był także pokaz znanego polskiego kulturysty, którego nazwiska zapomniałem.

Na koniec fotka pana z obsługi Strongmenów. Podobno "szef wszystkich szefów". Nosi 5cio kg łańcuch na szyi, z 24 karatowego złota.

Ł2:98 km. [1197]
Dane wycieczki: 70.00 km (5.20 km teren), czas: 03:00 h, avg:23.33 km/h, prędkość maks: 46.40 km/h
Temperatura:31.0 HR max:181 ( 92%) HR avg:150 ( 76%) Kalorie: 2887 (kcal)

No to zaliczona została pogoria jestem pod wrażeniem że ty w taki upał i taki dystans:) A asfalt kleił się do opon te kamyczki małe zgroza.....
DARIUSZ79
- 08:47 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj
No Wypadzik ciekawy jak i ciekawie spędzony dzień:] i masz racje ze niemożliwym jest zaliczenie wszystkich atrakcji jakie prezentują miasta w ten weekend.
Roadrunner1984
- 08:14 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj
Miałeś dzionek pełen wszelakich atrakcji :)
niradhara
- 07:58 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzete