Lasem nad Chechło-Nakło + Śląskie Centrum Hurtu

Niedziela, 13 czerwca 2010 | dodano: 13.06.2010
Zakładałem kolejny upalny dzień, więc odpuściłem dalszą wycieczkę. Tymczasem zaledwie 21 stopni, pogoda wymarzona. Niestety postanowiłem, jedynie przetestować nową oponę w terenie.

Udałem się laskiem piekarskim, przez Świerklaniec, lasem nad jezioro Chechło-Nakło.
Zrobiłem rundkę dookoła jeziorka.
Mój rower, wygląd początek czerwca © fredziomf

Marathon Cross to najlepsza opona jaką do tej pory miałem, radzi sobie dobrze na duktach leśnych, pokonałem także bez trudu piaszczystą górkę.

Udałem się następnie w kierunku Tarnowskich Gór. Poniżej fota w letniej wersji ubrania rowerowego.
W letnim ubraniu, gdzieś w Tarnowskich Górach. © fredziomf

Jadę zobaczyć, gdzie dokładnie się znajduje i jak wygląda Gwarek. Jak niedawno usłyszałem, największe na południu Polski, Śląskie Centrum Hurtu.
Centrum znajduje się za tym większym budynkiem, a jego powierzchnia zabudowań to 50.000m2
Gwarek - Śląskie Centrum Hurtu. Najwieksze na południu Polski © fredziomf

Wracam już w kierunku domu, zatrzymuję się jeszcze w jednym miejscu.
Słoń z uniesioną trąbą, taki troche większy © fredziomf

Ł2:153 km. [1252]
Dane wycieczki: 54.90 km (14.60 km teren), czas: 02:29 h, avg:22.11 km/h, prędkość maks: 49.90 km/h
Temperatura:21.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)

Jaki fajny słoń:)
Kajman
- 22:51 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj
Oj dużo mnie czeka zwiedzania w lipcu na Śląsku. Pierwsze to chyba diabelski młyn :)

pozdRawiam
robin
- 19:30 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj
Chechło ma swój niepowtarzalny klimat.
Dynio
- 21:57 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj
Jezioro Chechło-Nakło pewnie kiedyś zaliczę ponownie zawsze mi się podobało tam:)
DARIUSZ79
- 18:01 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ietyl