11 Listopada

Czwartek, 11 listopada 2010 | dodano: 11.11.2010
Planowałem dalszą wycieczkę, ale pogoda się nie sprawdziła i odpuściłem.

Wypogadza się dopiero po południu. Zimno [bo 5 stopni], ale bez wiatru.
Najpierw spaceruję, z rowerem, na Żabich Dołach.
11.11 Żabie Doły. Popołudniowy spacer po opadach. © fredziomf

Po 30 minutach ze średnią 10 km/h, postanawiam gdzieś popedałować. Nigdzie mi się nie śpieszy. Zmieniając co chwilę kierunki, generalnie kieruję się na Tarnowskie Góry.
Na Suchej Górze, łapię przepiękny zachód.
11.11 Piękny zachód, który obserwowałem kilka minut wcześniej © fredziomf

Wjeżdżam w las, by zobaczyć, jak w terenie radzi sobie nowa lampa. W tym samym czasie, nadciągają okropnie ciemne chmury. Spodziewam się deszczu, więc trzeba wracać.
11.11 Czarne chmury nad Tarnowskimi Górami © fredziomf

Przed Świerklańcem pada, ale tylko przez moment. Za to w Bytomiu jakoś wszędzie mokro.
Zahaczam o obchody Święta Odzyskania Niepodległości.
11.11 Rynek w Bytomiu, uroczystości 11 Listopada. © fredziomf

Ł1:53 km [2452,7]
Dane wycieczki: 53.00 km (6.70 km teren), czas: 02:40 h, avg:19.88 km/h, prędkość maks: 44.30 km/h
Temperatura:4.5 HR max:176 ( 90%) HR avg:143 ( 73%) Kalorie: 2203 (kcal)

Roadrunner1984 no i do końca weekendu nie zdążyłem. Fakt, dawno takiego ognia nie widziałem.
Goofy601 początkowo, wycieczka miała być trzy cyferkowa.
fredziomf
- 20:27 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj
Piękne zdjęcie Żabich Dołów. Jak na krótką wycieczkę to "trochę" tych kilometrów zrobiłeś :) Też miałem dziś chrapkę na dłuższą trasę ale deszcz spowodował, że zamieniłem rower na książkę ;)
Goofy601
- 21:51 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj

No rozmawialiśmy o wypadzie dłuższym no i niestety pojawił sie deszcz o którym pisałeś. ale spokojnie może zdążysz do końca weekendu , zachód ognisty, fragment widziałem z okna :D
Roadrunner1984
- 21:29 czwartek, 11 listopada 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odnia