Bytom-Tychy-Bytom + Parada Mikołajów na Rowerach 2010.

Poniedziałek, 6 grudnia 2010 | dodano: 06.12.2010Kategoria 70-100 km, MK, Ślad GPS
Kiedy wczoraj przed spaniem oglądałem pogodę, wiele wskazywało na to, że tą imprezę będę musiał odpuścić. Wszystko przez zapowiadany marznący deszcz i mgły.
Dziś jednak, już rano postanowiłem, jadę choćby nie wiem co (w końcu mam z przodu oponę z kolcami).

Wyruszam około 13:40, temperatura stopień powyżej zera, dosyć mokro. Do Tychów mam około 31 km. Na miejscu muszę być na 16tą.

Poniżej najgorszy, ponad 3 km fragment. Nomen omen ulica zwie się Gościnna.

Jest to moja pierwsza jazda, gdzie nawiguje mnie Garmin 62s. Poniżej super funkcja tego urządzenia. Wykres wysokości jest rysowany dwoma kolorami. Część zielona powstała z przejechanej już drogi, część niebieska to symulacja wzniesień, drogi przed nami. Wykres jest dynamiczny, czyli niebieski wykres wysokości jest zawsze aktualny. Fajnie widać, w którym miejscu podjazdu czy zjazdu się znajdujemy.

I już w Tychach.

Kawałek dalej ciekawy trabancik.

Jestem przed czasem, zjawiają się pierwsi, inni pomocnicy Mikołaja na rowerach.

Przystrojone rowery to nie rzadkość.

Widziałem także jeden rower poziomy.

Są i służby obstawiające przejazd.

Jest już także Mikołaj w bryczce ciągniętej przez konia oraz samochód z 2-metrową czapą Mikołaja, z którego podczas całej parady, nadawane będą świąteczne melodie.

Zanim uformuje się szyk czekamy kilkadziesiąt minut, zimno.

Około 16:30 parada wyrusza w kierunku Rynku. Trafiamy tam po kwadransie.

Jest tu scena i konkursy dla dzieci. Trwa impreza, tymczasem każdy pomocnik na rowerze, otrzymuje od organizatorów torbę cukierków. Około 17ej rozpoczynamy 12to kilometrową paradę wokół miasta i rozdajemy otrzymane smakołyki.

Padają mi baterie w aparacie, więc najlepsze zdjęcia nie zostały zrobione. Jazda w rytmie świątecznych melodii, to jest to.

Około 18:30 parada powraca na Rynek. Rozdawane są symboliczne upominki dla uczestników parady. Ja osobiście dostaję takowy w kategorii "dla uczestnika, który przyjechał do nas z najdalsza"

Powrót ciężki, jezdnie błyszczące. W domu o 21ej, temp -1 stopni.
Ł3:171,5 km [3557,5]
Dane wycieczki: 73.50 km (7.50 km teren), czas: 04:56 h, avg:14.90 km/h, prędkość maks: 38.40 km/h
Temperatura:0.1 HR max:181 ( 92%) HR avg:146 ( 74%) Kalorie: (kcal)

Możesz odezwać się na gg? 163978
rammzes
- 15:17 niedziela, 12 grudnia 2010 | linkuj
mialem jechac, ale niestety.. :)
nax
- 21:45 czwartek, 9 grudnia 2010 | linkuj
He, he, Gościnna, kiedyś jeździłem nią codziennie do pracy...;), zimą, faktycznie trudna do przejechania. Gratuluję dystansu dnia na BS :)!
art75
- 21:07 wtorek, 7 grudnia 2010 | linkuj
Brawa dla wszystkich Mikołajów:)
sikorski33
- 18:54 wtorek, 7 grudnia 2010 | linkuj
Megamikołajowy wyjazd :D
Goofy601
- 10:26 wtorek, 7 grudnia 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cztwa