Niby tylko spacer, ale...

Poniedziałek, 31 stycznia 2011 | dodano: 01.02.2011Kategoria Ślad GPS
Nie czuję się jeszcze całkiem zdrowo, by jeździć na rowerze. Postanowiłem się jakoś poruszać.
Jak się potem miało okazać, był to trochę dalszy spacer. Liczba km na koniec, mnie zaskoczyła.

Udałem się piechotą, w okolice Żabich Dołów. Przy okazji chciałem odkryć, trzy skrzynki geocache.

Przy Dolinie Górnika, dowiedziałem się o istnieniu starego basenu. [Tak, tak. To ta sama Dolina Górnika, którą niby znam i mijam niezliczoną liczbę razy]

Trzeci skarb, wymagał większego wysiłku.
Droga prowadziła, najpierw między zamarzniętymi jeziorami.

Potem przez małą ruinę (widoczną poniżej, po lewej stronie)

Widać już przeciwnika :)

Oczywiście znam to miejsce, ale zimą nigdy się nie wdrapywałem. A trzeba tak ja widać.

A na górze, zastałem zimę :)

Z czasem coraz mniej widać, zaplanowany powrót z drugiej strony hałdy, także się nie udał (bo hałdy trochę zniknęło)

A więc trzeba wracać, po śladzie GPS, w dół trochę uważniej.

Mimo znalezienia tylko 1go z trzech skarbów, fajny, aż 9cio kilometrowy spacer.
Dane wycieczki: 0.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)

oglądałem mapę na opencache i w naszej okolicy jest tego całkiem sporo, ale tak jak mówisz zabawa bez GPSa raczej nie możliwa
grabek
- 17:42 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj
O dziwo w Bytomiu jest trochę tych skarbów, niektóre możliwe do wyhaczenia, bez żadnej komórki ani GPSa.
fredziomf
- 15:30 środa, 2 lutego 2011 | linkuj
też mam ostatnio zajawkę na geocache:)
grabek
- 13:17 środa, 2 lutego 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr