Bytom i Piekary Śląskie

Czwartek, 10 lutego 2011 | dodano: 10.02.2011
Na początek jadę odkryć, kolejne ciekawe miejsce w swoim mieście.
Na budynkach przy ulicy Woźniaka, znajdują się trzy płaskorzeźby, autorstwa związanego z Bytomiem Waltera Tuckermanna.

Wszystkie one, przedstawiają pracę górników.

Kieruję się na Piekary Śląskie. Tam, nieopodal Zakładu Górniczego "Piekary", moją uwagę zwraca, zamurowane wejście do dawnych chodników ćwiczebnych. Robię sobie tu pauzę.

Stąd niedaleko do Kalwarii. Nieoczekiwanie, zwiedzam różne kaplice oraz Rajski Plac.

Jeszcze tylko trzeba odkryć, kilka kolejnych nowych skarbów.
Skrzynka Geocache © fredziomf

Kadencja: avg 64,7, max 125,1.
Ł3:
Dane wycieczki: 35.20 km (0.00 km teren), czas: 02:13 h, avg:15.88 km/h, prędkość maks: 47.00 km/h
Temperatura:3.5 HR max:171 ( 88%) HR avg:140 ( 72%) Kalorie: 986 (kcal)

Kajman Zerknąłem na mapę, u mnie jest ich trochę więcej. U Was, najbliższa na górze Wołek i ogólnie Kierunek Bielsko-B., Szczyrk.
fredziomf
- 11:37 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj
Dynio podobno są jeszcze i przy ul. Wallisa oraz na Gimnazjum przy Tarnogórskiej. Kilka innych rzeźb, w okolicach ulic Kraszewskiego i Fałata, a nawet na terenie Kopalni przy Łużyckiej. Pozostaje tylko odwiedzić te miejsca.
Roadrunner1984 Miejsca ukrycia dostępne są w internecie i najczęściej szuka się ich wg współrzędnych GPSem. Z założenia mają to być ciekawe miejsca, ale bywa że są one w miejscach uczęszczanych przez pieszych. Cała zabawa zdobyć skarb w sposób niezauważony. dokonujemy wpisu do logbooka, można wymienić fanty i zwracamy skarb na miejsce.
surf Dokładnie, z pośród kilkunastu odkrytych, ta skrzynka faktycznie była najbogatsza.
niradhara cieszę się. Mam nadzieję, że inne płaskorzeźby Tuckermanna, także odwiedzę i sfotografuję.
fredziomf
- 11:31 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj
Muszę się w tym roku zmobilizować i zacząć szukać skrzyneczek:)
Kajman
- 11:23 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj
Podoba mi się ta płaskorzeźba.
Ileż to ciekawych rzeczy człowiek może zobaczyć na Bikestats dzięki takim relacjom jak Twoja :)
niradhara
- 06:15 piątek, 11 lutego 2011 | linkuj
Czyli trasa wg geocache, widzę, ze skrzynka na bogato.
surf-removed
- 23:46 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj
Lubie tajemnicze obiekty z dawnych lat, a te checkpointy ze skarbami super sprawa , nie czaje do końca co się robi z nimi ale fajny bajer dla tych którzy mają dużo czasu na śmiganie po nie .Muszą być dobrze skitrane jak osoby postronne ich nie znajdują. Pozdro
Roadrunner1984
- 23:16 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj
Takie płaskorzeźby są jeszcze na ulicy Chełmońskiego oraz Konopnickiej. Fajne te skrzynki a ciśnieniomierz rewelacja.
Dynio
- 22:11 czwartek, 10 lutego 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ispie