Terenowo i odkrywczo. Bunkry i geocaching. Świerklaniec, T. Góry

Niedziela, 13 marca 2011 | dodano: 14.03.2011
Piękna niedzielna pogoda, jednak nie sposób było dziś się dobrze ubrać. Rano gdy ruszałem temperatura wynosiła 4 stopnie, a kilka godzin później, maksymalnie aż 18cie. Zamiast brać dwie pary ciuchów, wybrałem opcję cieplejszego stroju.

Na początek eksplorowałem z latarką, wszystkie bunkry w rejonie Wymysłowa. W jednym z nich, czekała mnie niespodzianka.
Motyl w bunkrze. © fredziomf

Dalsza jazda to Geocaching w rejonie Świerklańca i jeziora Chechło-Nakło.
Jeep nad Zbiornikiem Kozłowa Góra © fredziomf

Prawie 21 km w terenie. Oj przyznam mocno mnie zmęczyły. 4 kilometrowy odcinek drogi z Miasteczka na Tarnowskie Góry, bez komentarza. Jarek ostatnio coś na ten temat wspominał.
Widać coraz więcej motocyklistów.

Kadencja avg 72.5 max 113,3.
Ł2a:
Dane wycieczki: 57.60 km (20.90 km teren), czas: 03:21 h, avg:17.19 km/h, prędkość maks: 44.00 km/h
Temperatura:13.0 HR max:171 ( 88%) HR avg:150 ( 77%) Kalorie: 1802 (kcal)

Ostatnio takiego pięknego motyla upolowałem obiektywem w ostatnie lato, a ta droga to sam wiesz , ja akurat miałem opony napompowane na kamień hehehehe więc sobie wyobraź :P:P:P:PPozdrawiam
Roadrunner1984
- 17:38 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj
Teraz trzeba pocierpieć, ale mam nadzieje, że po remoncie ten odcinek jezdni, będzie gładki jak pupcia niemowlaka.
fredziomf
- 08:48 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj
ech, to ja narzekam na syf w lesie, a tu proszę - na drogach nie lepiej :) marne, ale zawsze to jakieś pocieszenie :) pozdr! k4r3l - 05:14 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn