- Kategorie:
- 100-150 km.20
- 150-200 km.5
- 70-100 km.55
- MK.13
- Pieszym szlakiem.45
- Ślad GPS.100
- VP.10
- WPKiW.184
Bytomska Elektrociepłownia, Wąskotorówka i Pan Ochroniarz.
Poniedziałek, 13 czerwca 2011 | dodano: 13.06.2011
Którędy z dzielnicy Śródmieście (np. ulicy Batorego) najlepiej dotrzeć na Szombierki (np. na ulicę Puszkina)? Dotychczas jechałbym drogą 925, czyli tak jak większość samochodów. Dziś zajechałem tam, gdzie mnie wcześniej nie było i poznałem fajną opcję.
A wszystko zaczęło się od ul. Towarowej i wiaduktu, przez który przebiega trasa Wąskotorówki Bytom-Miasteczko.
Zrobiłem wielkie oczy, widząc że Elektrociepłownia Szombierki jest tak blisko.
Przyciągnęła mnie do siebie i zacząłem pstrykać fotki.
Coraz bliżej i bliżej.

W tym szaleństwie przekroczyłem jakieś tabliczki informujące, że miejsce jest chronione, czy jakoś tak. Ale żadnej bramy nie przeskakiwałem.

Długo to nie trwało. Błyskawicznie zjawił się pies, ochroniarz i jego krótkofalówka. Wtargnąłem na teren prywatny. dobrze, że ochrona pozwoliła mi po prostu opuścić teren.
Podczas dalszej wycieczki wolałem podziwiać Elektrociepłownię z odległości.
Poznałem wszelkie okoliczne drogi gruntowe. Dojechałem na ul. Kosynierów, Wróblewskiego i Mochnackiego.
Teraz jechałem w kierunku Dworca PKP w Bytomiu.
Następnie dołem przeciąłem wiadukt na Zabrzańskiej. Już dawno miałem sprawdzić, dokąd dokładnie prowadzi ta ścieżka.

Na koniec robię kilka fotek Bytomskim parowozom i lokomotywom.
Tu Ochrona znacznie bardziej gościnna :P

Ogólnie krótko, ale odkrywczo.

Ł2b:
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
A wszystko zaczęło się od ul. Towarowej i wiaduktu, przez który przebiega trasa Wąskotorówki Bytom-Miasteczko.
Zrobiłem wielkie oczy, widząc że Elektrociepłownia Szombierki jest tak blisko.

Przyciągnęła mnie do siebie i zacząłem pstrykać fotki.

Coraz bliżej i bliżej.

W tym szaleństwie przekroczyłem jakieś tabliczki informujące, że miejsce jest chronione, czy jakoś tak. Ale żadnej bramy nie przeskakiwałem.

Długo to nie trwało. Błyskawicznie zjawił się pies, ochroniarz i jego krótkofalówka. Wtargnąłem na teren prywatny. dobrze, że ochrona pozwoliła mi po prostu opuścić teren.
Podczas dalszej wycieczki wolałem podziwiać Elektrociepłownię z odległości.

Poznałem wszelkie okoliczne drogi gruntowe. Dojechałem na ul. Kosynierów, Wróblewskiego i Mochnackiego.
Teraz jechałem w kierunku Dworca PKP w Bytomiu.

Następnie dołem przeciąłem wiadukt na Zabrzańskiej. Już dawno miałem sprawdzić, dokąd dokładnie prowadzi ta ścieżka.

Na koniec robię kilka fotek Bytomskim parowozom i lokomotywom.

Tu Ochrona znacznie bardziej gościnna :P

Ogólnie krótko, ale odkrywczo.

Ł2b:

Dane wycieczki:
21.80 km (6.50 km teren), czas: 01:25 h, avg:15.39 km/h,
prędkość maks: 42.80 km/hTemperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
K o m e n t a r z e
Fakt ochrona w Szombierkach jest szybka rzec można nawet bardzo szybka, też miałem z nimi "przygodę" ale wszystko skończyło się na rozmowie i wzajemnych uprzejmościach. Niemniej 3/4 terenu nie jest ogrodzone a nawet oznakowane :/
Dynio - 10:05 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj
Śledzę cię na Picasie :) Super zdjęcia ze świetnych wycieczek :) Taka jak ta czerwona wąskotorówka ... jeździła u nas kiedyś kiedyś ... Pozdrawiam.
sikor4fun-remove - 22:48 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj
Pod elektrociepłownią dzisiaj się frustrowałem z powodu kapcia, a raczej kapci :/.
Piękne wąskotorówki! Szkoda, że u na pozostało się tylko kilka nasypów, po kolejce leśnej i kolejce niemieckiej :( DaDasik - 22:17 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj
Komentuj
Piękne wąskotorówki! Szkoda, że u na pozostało się tylko kilka nasypów, po kolejce leśnej i kolejce niemieckiej :( DaDasik - 22:17 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj